Totalt antall sidevisninger

Husmor eller ei - kapittel II :-)


Først må jeg si at jeg tviler sterkt på at min blogg blir fylt med deilige oppskrifter av diverse mat; men - jeg må formidle oppskriften på ostekaken (UTEN GELE, for det liker jeg ikke!!) jeg lagde i går for den var veldig, veldig god! :-)

1 halv pakke digestive kjeks
Smeltet smør
- dette blandes/knuses til passe fast og avkjøles litt
400 gr philadelphia ost
100 gr melis
2 ts vaniljesukker
- røres godt sammen
1 bx kremfløte pises
Alt dette røres så godt sammen og smøres utover kjeksen
Pynt gjerne med kiwi og eller jordbær!
Bon apetit! :-)

3 kommentarer:

synne sa...

Hei har skrevet innlegg etter din ostekakeoppskrift,vet ikke om den ble sendt til deg,ha en god dag og klem fra meg.

Anonym sa...

Hei Kristin
Hvordan knuser man egentlig kjeksen? -jeg har aldri laget ostekake før. Siri

Kristin sa...

Bare å gå løs på den med en gaffel! :-)