Totalt antall sidevisninger

Husmor eller ei....?


I dag føler jeg meg som en skikkelig god gammaldags (ikke gammal!) husmor! :-) Etter å ha vasket tre maskiner med klær, handlet inn til langhelgen og bakt en kake er jeg rett og slett ganske fornøyd med egeninnsatsen! Det gjenstår faktisk en del ting jeg tenkte jeg skulle få gjort i dag også. Blant annet å rydde klesskap og scrappe ett kort! Det er utrolig deilig å ha masse energi og kjenne at det faktisk er bare gøy å kaste seg over de forskjellige tingene som ligger å venter på å bli ordnet med! Skal i tillegg diske opp med en estragon-lasagne med salat i kveld. Blir nok deilig å slenge seg nedpå sofaen utpå kvelden! :-) Det jeg trodde/håpet jeg skulle gjøre i dag ble det ikke noe av dessverre: soling! For solen forsvant ved 12-tiden! :-(

Ingen kommentarer: