Totalt antall sidevisninger

Share the moment! :-)


I går, på selveste bursdagen min, dro vi til Telenor Arena for å overvære tredje og siste generalprøve til Eurovison Song Contest 2010!! Jeg har som kjent (?) vært "Grand Prix" fan så lenge jeg kan huske, så dette var en STOR dag!! Masse mennesker, men overraske godt fungerende opplegg rundt gjorde det til en opplevelse. Skikkelig trøkk i salen, vanvittig lysshow (som resulterte i migrene, men pytt, pytt) og selvfølgelig mange bra sanger i år. Eneste ulempe var at rett foran oss var det 5 stk NRK kameraer som dekket mye av utsikten til scenen. Men shit au, vi har i allefall vært tilstede!! Selve finalen så vi hos noen venner, og fikk da showet i reprise! What a day! Kommer for alltid til å huske hvor jeg feiret bursdagen min i 2010!!

Ingen kommentarer: