Totalt antall sidevisninger

Hva er det med fotball som fengsler så mange??



Nå har fotball-VM pågått i snart en uke, og det er over 3 uker igjen og jeg synes det er på tide å spørre seg hva som gjør at så mange er interessert i denne sporten! Hvis man sammenligner fotball-VM med OL så er det jo sånn at de bruker halvparten så lang tid på å avholde ett OL, og der et det mange forskjellige grener å se på og dette gjør at det liksom er noe for enhver smak. Under ett fotball-VM så er det BARE fotball, hele tiden, hver dag, på alle kanaler og det synes jeg ikke er god TV! Men, i år har jeg brått engasjert meg litt i VM og den enkle grunn ser dere på disse bildene. Om ikke jeg er så spesielt interessert av selve sporten så er det jo alltid greit å ha noe fint å se på! Så, heia Portugal og måtte akkurat det laget få spille MANGE kamper! :-)

Ingen kommentarer: