Totalt antall sidevisninger

I'm back - i dobbelt forstand


Jeg har vært borte en stund/noen dager - i dobbelt forstand!

1) Det er noen dager siden forrige innlegg på blogg'en
2) I går var jeg fysisk til stede men likevel ikke helt "med" på grunn av et forferdelig migreneanfall!

Det er helt umulig å beskrive hvordan migrene føles, men for å si det sånn: vanlig hodepine er INGENTING i forhold! Migrenen gjør at jeg tenker at dette er slutten og bare det å klare å stå opp fra sengen for å gjøre "nødvendige ærender" kan ta 1 time!! Jeg vil nesten gå så langt som å si at jeg ikke klarer å tenke en gang! Smerten er så altoppslukende! Men, nok klaging, for det som er så fantastisk er at når migrenen endelig slipper taket er livet bare helt supert!! Da tenker jeg at jeg overlevde denne gangen også, og så kaster jeg meg med liv og lyst over alt på min "To-Do-List". Så, nå er det bare å håpe at det blir veeeeeldig lenge til neste anfall!

Ingen kommentarer: