Totalt antall sidevisninger

De siste dagers hendelser


På mandag ble huset på Bjørkelangen HELT tømt og også vasket ferdig! Rart å se huset helt ribba for innventar og eiendeler! Overlevering til nye eiere skjer i morgen kl 1200! Jeg er fortsatt usikker på min egen reaksjon i det vi gir fra oss nøklene og forlater gårdsplassen for siste gang! Jeg felte en liten tåre på søndag når vi var der - helt sånn ukontrollerte følelser som plutselig veltet opp i meg! Håper jo ikke det skjer i morgen med nye eiere til stede! :-)
Ellers så er det jo ferie nå, og underbevisstheten min har visst bestemt at dette blir ferien hvor jeg skal hvile, for når Morten må vekke meg når kl er 1000 på en onsdag, ja da er det no feil ett eller annet sted! Men jammen er det deilig også! Ellers så har dagen gått med til en golfrunde (som jeg tapte) og litt soling - midt i Frognerkrysset på Aurskog! I kveld blir det kortspille i Stadionveien! Deilig med ferie altså! :-)

Ingen kommentarer: