Totalt antall sidevisninger

I går gikk flyttelasset!


I går var "endelig" dagen der hvor huset på Bjørkelangen skulle tømmes! Det måtte 6 hengerlass til og "vips" så var det tomt! Noen eiendeler ble plassert i vårt nye lille krypinn på Aurskog, men mesteparten ble satt på en låve til lagring! Vi skal tross alt gjøre akkurat samme prosessen en gang til i slutten av september! Det var en lang og slitsom dag i går, og man skulle kanskje tro at vi stupte i seng og sovnet på ett blunk men den gang ei! Kroppen var så stressa og oppi hodet surret alle spørsmål rundt om hvor det hadde blitt av alle småting! Husket jeg å? Hvor la jeg? I hvilken eske havnet? osv, osv så klokka var 0200 sist jeg så på den! Når ferien starter for meg til helgen håper jeg at vi har fått "landet litt" sånn at vi får slappet av til "uti" september når vi må organisere ting på nytt igjen! (Og for ordens skyld: bildet er bare ment som illustrasjon)

Ingen kommentarer: