Totalt antall sidevisninger

Jetlag?







I natt, nærmere bestemt kl 03:10, landet vi på OSL etter en uke på Kreta! Parkerte bilen "hjemme" på Meieriet kl 05:00 og stupte i seng i håp om å sove noen timer, men dessverre så ble det kun litt over tre timer på øyet før jeg våknet igjen! Og så til poenget: kan man få jetlag av å skifte tidssone fra +1 til +2 timer CET?? Innser selv at det nok skal noe til, men jeg føler at jeg har jetlag i dag - eller at jeg er utrolig fyllesyk! (Sistnevnte er med tanke på at jeg kjørte bilen hjem fra OSL ikke tilfelle) Jeg tror ikke det finnes noe så slitsomt som å sitte på fly midt på natten og være grusomt trøtt men IKKE klare å sove! Jeg gjør det aldri igjen! :-) Men for å skru tiden enda lenger tilbake så har turen vært veldig fin! Det er hyggelig å reise tilbake til "gamle kjente"! (se bilder av "Donald" og "Darlingen") Og som dere kvinnelige lesere sikkert vil forstå av bildet er det å ligge på stranden ved Kato Stalos også en helt grei ting å gjøre i en ukes tid! :-)

Ingen kommentarer: