Totalt antall sidevisninger

Tilbakemelding fra lesere :-)



Nå i kveld fikk jeg en tilbakemelding via ei venninne fra en leser av bloggen, og beskjeden var at jeg må skrive mer - og lengre! Første så må jeg jo si at jeg helt rørt av tanken på at det faktisk er folk som synes det er gøy å følge med og lese bloggen min. Fasinerende å tenke på at det har blitt så populært!! :-) Som dere vet er det fytting, flytting og flytting som står på programmet. Siste nytt er at overtagelse faktisk kan blir FØR 3. september, så nå planlegges det på høygir og vi håper vi husker alt. Til forhåndsbefaring på onsdag denne uken blir min onkel med. Han er både elektriker og har jobbet som snekker så det kommer til å føles trygt og ha ytterligere ett sett med øyne til å se etter feil og mangler. Ett skår i gleden er at koketopp og stekeovn ikke blir levert før uken etter innflytting, så vi får vel leve på Fjordland mat! Ja, ja - det går vel det også! :-) (Dette innlegget ble vel heller ikke så langt, men jeg skal prøve å ta det igjen senere!)

1 kommentar:

Runa sa...

Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd det var faren min du snakka om!