Totalt antall sidevisninger

Lydbok - spis elsk lev








For å ta for meg det første ordet i overskriften først: Lydbok! Lydbøker har jo vært å kjøpe i årevis, men da jeg prøvde meg på dette for noen år siden, fant jeg ut at for meg å kjøre bil (eneste anledning jeg fant hvor lydbok kanskje kunne funke) og høre på lydbok IKKE var en bra kombinasjon! Plutselig hadde jeg kjørt mange mil - og jeg kunne IKKE huske det! Fryktelig skummel opplevelse! Men så - helt tilfeldig - så jeg at boken "spis elsk lev" skrevet av Elizabeth Gilbert fantes på lysbok. Så, på ren impuls kjøpte jeg den! (Det hører også med til historien at jeg kjøpte boken i fjor sommer, etter tips fra Oprah, men som vanlig kom jeg bare til side 70 før jeg ga opp! Den var så stressende å lese! Masse bisetninger, mange veldig korte setninger, så jeg ble bare så stresset!) Og her sitter jeg - helt hekta på lydbok - både i bil og hjemme!! Og ikke å forglemme, boken er veldig bra! Såpass bra at jeg nå "ni-hører" for å bli ferdig med lydboken før jeg skal se filmen på kino på onsdag!! :-) Og til alle dere lesere av min blogg som har Reiki til felles med - jeg anbefaler boken på det sterkeste - dere vil forstå hvorfor!! :-)

Ingen kommentarer: