Totalt antall sidevisninger

Kong Haakon's seng! :-)




Denne uken hadde jeg gleden av å tilbringe ett par dager på vakre Losby Gods i Lørenskog! For ett sted!! :-) Ikke nok med at stedet er fint uten vinter og snø, men med skikkelig julestemning blir det bare ennå bedre! Som du ser av bildet er dette en ren juledrøm! :-) Og som om ikke det var nok - jeg ble tildelt det eneste rommet i den gamle delen av dette Godset hvor gjester får overnatte, og det er "Kong Haakon Suiten"! Og den heter ikke det for ingenting, der står nemlig den sengen som Kong Haakon brukte når han besøkte Losby Gods tidlig på 1900-tallet! (Han var nær venn med de to herrene som bygde stedet i 1853) Og ikke bare innehold suiten den staselige sengen, men jeg jeg hadde egen badstue, boblebad, to tv-er, kaffemaskin, egen balkong osv. Det var med andre ord en DRØM!! :-) (Stor takk til Line for denne ekstraservicen) Og hvis du skulle lure - ja, det går an å booke seg inn på Losby som privatperson og nyte god mat og flott service! :-)

1 kommentar:

Smykkelykke DA sa...

Hei kjære venn!
Blir helt tårevåt her jeg sitter, dette høres magisk ut!!