Totalt antall sidevisninger

Duracell kanin :-)


De siste par ukene har jeg "frekventert" på Trento (etter ca 7 år på Bjørkelangen er jeg nå medlem igjen) og det har ikke gått upåaktet hen! Jeg er nærmest konstant støl!!!! Første Steptime forrige søndag satte tydelig spor i beina, og de var faktisk vonde i 4 dager etterpå! Samtidig så er det veldig gøy å bli sliten og svett, og ikke minst kjenne på den gode samvittigheten etterpå! :-) Etter Step&Styrke Intervall (med vektstang) kl 1030 i dag tidlig har jeg vært proppfull av energi!! Svirret rundt i huset som en Duracell-kanin og fått gjort MASSE!! Utrolig deilig å få ryddet litt i skuffer og skap, vasket masse klær osv, osv. Utrolig godt å få ting gjort - men, også greit å holde beina igang så jeg ikke blir alt for støl.... :-) I dag stod vektstang på programmet for første gang på 7 år, og jeg husker hvor vondt det pleide å gjøre i beina, så det er bare å vente på at stølheten kommer ila. morgendagen! Zumba på onsdag løser det vel opp igjen! :-) God uke alle sammen! :-)

Ingen kommentarer: