Totalt antall sidevisninger

Støv på hjernen?

Jeg har aldri hatt støv på hjernen, men i mitt nye hus er støvet dessverre umulig å overse - for det er OVER ALT!!! Balansert ventilasjon er sikkert vel og bra det, men det gjør at støvet sirkuleres rundt og det legger seg på de utroligste steder!! På stikkontatker, oppå lysbrytere, på de profilerte dørene osv. osv! Tror jeg kan tørke støv hver eneste dag - men det gidder jeg selvfølgelig ikke! Det får holde med at jeg har rot på hjernen og rydder hele tiden så får heller støvet bare være der. Hjelper jo litt at Mr M i går tok støvmoppen på alle listene og dørene i huset for da slipper jeg! Støvtørking er jo pytons kjedelig! Må nesten legge til at jeg heller aldri pusser vinduer for det gjør også Mr M! :-) Og for ordens skyld: bilde er ikke tatt hjemme hos meg! Det er heldigvis ikke så ille!

2 kommentarer:

Marie sa...

sv: kjenner til følelsen. er litt godt og se at Kreta enda er i livet selv om man sitter frossen hjemme i Norge om vinteren :)

den oppskriften har jeg dessverre ikke, har spist utrolig lite tzatziki i vinter. men når jeg bodde hjemme i Norge brukte mamma og jeg å lage det etter en helt "vanlig" tzatziki oppskrift, og den smakte akkurat like godt som den man får her på Kreta :)

hadde du vært på disse stedene før forresten?

Kristin sa...

Jeg tror ikke jeg har vært på noen av stedene du nevner før, for vi har spist flest måltider i Kato Stalos/Agia Marina. Vi har pleid å ta en kveld eller to i Platanias, men jeg husker ikke navnet på de stedene vi har spist dessverre.

Da får jeg lete litt på nettett etter oppskrift. Sikkert ikke noe problem å finne en.

Vi har forøvrig bodd på Hotel Rose i Kato Stalos de siste årene. Veldig hyggelig sted!! :-) http://www.hotel-rose.gr/en/contact-us.html