Totalt antall sidevisninger

The devil wears....

.....Prada! :-) Hvem hadde trodd at jeg noen gang skulle vandre gatelangs i Oslo med en pose fra Prada! INGEN! Men, i dag har jeg gjort nettopp det! Et par Prada solbriller er nå mine - litt takket være P4's radiofrokost! I august i fjor var meg med på 5 kjappe på P4 og vant ett gavekort fra Synsam på kr 1000,-. Gavekortet måtte brukes innen april 2011, så i dag reiste jeg på shopping! Det skal sies at Prada solbriller koster bittelitt mer en 1000,- så jeg måtte bidra litt fra egen lommen men pytt-pytt! Nå virker det kanskje som jeg er veldig opphengt i fine og dyre merker, men det er jeg absolutt ikke bare så det er sagt! H&M, Kapahl og Lindex holder lenge for meg! Må vel også legge til at jeg har vært med på 5 kjappe på P4 hele 3 ganger så i tillegg til gavekortet har jeg vunnet en Senseo DeLuxe kaffemaskin og en del CD'er! :-) Morsom hobby om kl 06:30 det! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du!
Visste jo at du er kjapp - men ikke
SÅ kjapp - så mange ganger<3.
Gratulerer, Kristin<3. En gang jeg klarer å roe meg ned og ikke har noe annet å gjøre - DA skal jeg forsøke å konkurrere med deg<3
klem
solfrid på Bjørkelangen

Runa sa...

Hehe, jeg liker det!