Totalt antall sidevisninger

These are a few of my favorite things......


Her kommer ett lite reklameinnlegg - etter blant annet å ha handlet litt på taxfree i helgen! Jeg har for mange år siden funnet mine favorittprodukter på en del ting i kosmetikkens verden, og jeg ser absolutt ingen grunn til å "prøve noen andre merker" for det er bare bortkastede penger! Blant favorittene er Telescopic mascara fra L'Oreal, Biotherm body lotion og Biotherm deo. I tillegg har Biotherm nå lansert en ny sminkefjerner som er HELT FANTASTISK!! Den fjerner virkelig all sminke i en fei! Jeg har aldri hatt bedre sminkefjerner! Når det gjelder ansiktsprodukter så sverger jeg til Decleor! Ingen over, ingen ved siden! :-) I håret har jeg kun Redken produkter og på leppene Lancome Juicy Tubes! Løp og kjøp! :-)

Ingen kommentarer: