Totalt antall sidevisninger

Yankee Candle

For ett par år siden oppdaget jeg duftlysene fra Yankee Candles! Ett nytt vennskap var født. De lukter godt. Veldig godt! Jeg kjøpte de på Plantasjen den gangen, men de har kuttet ut å selge de men heldigvis finnes: http://www.yankeestore.no/ Der finnes alle varianter av lysene, evt så skaffer de det de ikke skulle ha på lager. Min absolutte favoritt er Sage & Citrus for den lukter som nyvasket hus! Lukter godt gjør også lyset med Lavendel og Vanilje.  n bestselger for Yankee-store er Clean  Cotton for den lukter som nyvaskede klær, men den er ikke blant mine favoritter. I motsetning til duftlysene fra IKEA så lukter disse ikke så kunstig og de kan brennes i ca 30 min og det dufter godt lenge etterpå. Dette gjør at de også holder lenge, så løp og kjøp! :-)

Ingen kommentarer: