Totalt antall sidevisninger

Tidsklemma!!!

Jeg har vel ikke slitt så mye med det før, men nå begynner jeg å merke litt tendenser av tidsklemma! For det er vel det som menes når man ikke har tid til alt man har lyst til og det man bør får gjort?? Nå om dagen er det kun sang, sang, sang som står på min agenda. Det tar mye tid å være med 2 kor - og i allefall når begge korene har sangoppdrag/konserter samme helg - OG begge korene også trenger ekstra øvelser! Innimellom alt dette er det styremøter i sameiet og selvfølgelig jobb også som tar sin tid! Det jeg gjerne SKULLE hatt mer tid til om dagen er trening, men jeg prøver da å klemme inn trening innimellom! I dag f.eks var jeg på Trento og trente både kondisjon og styrke! Føles veldig godt! Har forøvrig også vært i Lillestrøm i dag og spist lunsj med familien Eckhard/Börjesson. Veldig koselig! :-)

1 kommentar:

Tonemor sa...

Velkommen etter inn i tidsklemma *smiler* - det kjente fenomen:)
Det er jammen ikke bare bare å smyge inn en treningsøkt om dagen nei.
Men nå som bikinisesongen er rett rundt hjørnet så må man jo bare.
Siden det er lysere tider og lengre kvelder kanskje vi kan smette inn en time eller to ??

Ha fortsatt en strålende aften!
Toneklem