Totalt antall sidevisninger

God kundeservice og kaffelatte

I går gikk plutselig min espressomaskin dukken! KRISE! Det piplet vann ut i fra alle kriker og kroker, og vann og strøm i kombinasjon er jo ikke akkurat en "høydare", så jeg skrudde av og innså med tungt hjerte at jeg måtte kjøpe en ny! Så etter noen timers søking på nettet (Expert, Lefdal og Elkjøp) fant jeg en Nespressomaksin jeg trodde skulle bli min redning! Med venninne Elin i bilen gikk turen til Alnasenteret (etter en liten tur innom IKEA først :-) ) i Oslo i dag og bestemt hadde vi kurs mot hyllen merket "kaffe"! Før vi kom så langt skjedde det utroligste: En svensk ung herremann kom etter oss og spurte om vi trengte hjelp! Når skjedde det sist på en "megastore"?? Jeg sa at jeg var på jakt etter en kaffemaskin, og at det var kaffelatte som var min greie. Han går da sporenstreks til en Nespresso Lattissima Premium og sa at da skal du ha denne! Mitt første spørsmål var selvfølgelig prisen og ja, den lå ganske høyt over det jeg trodde jeg skulle spandere på en kaffemaskin, MEN denne selgeren var så flink og visste så veldig vel hva han snakket om at det endte med kjøp! Hadde ikke mer en kommet innenfor døra hjemme før jeg måtte teste, og kaffen var veldig god! Jeg bruker den hver eneste dag så jeg får tenke på det som en investering! :-) Og heia Lefdal på Alnasenteret for god kundeservice! :-)

Ingen kommentarer: