Totalt antall sidevisninger

Høyadel "gone terribly wrong"?


I helgen var det kongelig bryllup i Europa. Prins Georg Friedrich av Preussen giftet seg med  Prinsesse Sofie av Isenburg! Stor ståhei - som vanlig i kongelige bryllup! Har du ikke hørt om det sier du?? Så rart, men det hadde ikke jeg heller! :-) Men, når jeg ser bildene av hva de "såkalt" (har aldri hørt om noen av dem) kongelig hadde på seg i dette bryllupet skjønner jeg at dette ikke akkurat er høy-adel! Makan til å bomme fullstendig på antrekket?? Trøsten må jo være at ALLE de andre gjestene også bommet! Ikke bare var det mange rare hatter, men kjoler kom også i merkelige farger og mønstre. Jeg tror vi kan konkludere med at de såkalt kongelige (dvs etterkommere etter fortidens storhetstid) ikke akkurat lever i sus og dus sånn økonomisk sett, og de jobber febrilsk for å beholde sine kongelige titler. Stusselige greier spør du meg! Bildet over viser forøvrig brudgommen og hans mor og søster. Hvis du er motefantast skal du kanskje IKKE se på bildene i linken under. Kan gi varige mèn! http://www.side2.no/underholdning/article3218546.ece

Ingen kommentarer: