Totalt antall sidevisninger

Sangoppdrag


De neste to ukene vil inneholde mye sang for min del - og det er veldig gøy! Førstkommende torsdag skal jeg synge i Oslo under ett treff for pensjonistene på Grorud og Kalbakken. Blir mye Prøysen den kvelden. Satser på at det gjør susen! :-) Min kusine Runa skal spille piano.
Lørdag 27 skal jeg synge i Mange Kapell i bryllup. Alltid like koselig å kunne bidra under vielser. Skal ikke røpe hvilken sang brudeparet har ønsket seg, men jeg tror det kommer til å bli fint! :-)
Lørdag 3. september venter nok ett bryllup, og den dagen håper alle på fint vær, for vielsen er planlagt ute! Skal heller ikke røpe sangene til dette bryllupet, men den ene sangen blir med gitar til og den andre er en brudemarsj hvor Milutin Petrovic skal spille fiolin og jeg skal synge. Det tror vi blir flott! :-)
I tillegg venter oppstart av et spennende nytt musikkprosjekt i Aurskog som jeg har fått muligheten til å delta i.  Mer info om dette kommer senere! :-)

Ingen kommentarer: