Totalt antall sidevisninger

Shellac


Nå skal jeg reklamere for en relativt ny viten innen behandling av negler, og det er shellac! Jeg hørte første gang om dette i sommer da jeg skjærte meg igjennom neglen og ned i fingeren til "blodet sprutet"! (AUUUU!!!) Tenkte at jeg får jeg støpe en negl til min naturlige negl vokser ut igjen, men neglepleieren foreslå altså shellac. Og jeg er superfornøyd, og neglen med ett stort kutt i har holdt seg SÅ fin og har nå nesten vokst ut igjen. "Moralen" er altså: ønsker du vakre negler som holder seg i 2-3 uker uten at du trenger å gjøre så mye som å file de; ja da er shellac noe for deg! Her følger mer info:

Shellac er en unik teknologi og en profesjonell salong tjeneste.
Shellac er den første hybride lakken med UV³ teknologi som noensinne har blitt presentert.
Shellac legges som en neglelakk og får utseende og holdbarheten til gelè. Den sitter feilfritt i 14 dager med en utrolig høy glans uten riper, avskalling og matte overflater. Som om det ikke var nok, er nøkkelen til denne suksesshistorien at den kan fjernes på bare 10 minutter. Dette gjøres ved å pakke inn neglen i en medfølgende Shellac Remover Wraps, altså ingen soaking eller bruk av fil eller drill. Ingen skade på den naturlige neglen. Shellac påføres som en neglelakk - underlakk, farge, overlakk - og herdes i UV-lys så det er ingen tørketid og den lanseres i 12 ulike farger med nyanser, fra vakker fransk rosa og hvit, til sirene rød og dype mørke toner. Formelen er tynn og fleksibel som neglelakk. Ikke bare ser den naturlig ut, den gir også naturneglen beskyttelse med nydelige farger som motstår riper og avskalling, selv under de hardeste påkjenninger.

  • Verdens første hybride neglelakk! 
  • Null tørketid
  • 14 dager holdbarhet
  • Ingen riper
  • Ingen avskalling
  • Ingen matte flater, kun superhøy glans!

3 kommentarer:

Stine sa...

Hva koster dette da kjære nabo? Hilsen Stine :)

Kristin sa...

Hos Studio Topp til Tå på Bjørkelangen koster det 340 kroner og det holder i 2-3 uker før neglen har vokst ut og det bør legges nytt.

Tonemor sa...

Godt tips Kristin :)
Er ikke helt umulig at jeg prøver det gitt!
Thank you for sharing;)