Totalt antall sidevisninger

Skeptisk



TV3 og TVNorge tyner FORTSATT siste rest ut av konseptet Realityshow - noe jeg begynner å bli fryktelig lei! Det finnes jo snart ikke noe annet å se på TV! (Takk og pris for SVT 1 og 2!!) Og i tillegg har disse to kanalene valgt å blande inn litt hobbypsykologi i dette også; Hellstrøm og Otto Robsam skal ikke bare lære par å lage mat og snekre, men de har plutselig blitt hobbypsykologer også, og jeg stille meg spørsmålet: er de kvalifisert til dette??  Jeg stiller ikke spørsmål ved kunnskapene som kokk og handyman - absolutt ikke, men uten den rette utdanningen og erfaringen tror jeg dette for enkelte par kan bli en litt skummel kombinasjon. Og ja; ett av parene Otto besøkte gikk jo faktisk likevel fra hverandre! Men, jeg får jo håpe at TV-kanalene i hvertfall har gitt de ett lynkurs i parpsykologi! Ellers så kan det jo dukke opp en saksøkelse - selv om det kanskje fortsatt er litt for Amerikansk her til lands!

Ingen kommentarer: