Totalt antall sidevisninger

Koster som koster


For mange, mange, mange år siden begynte jeg å bruke ID Bare minerals pudder i stedet for brunkrem. Grunnen er jo rett og slett at resultatet ser mye mer naturlig ut en brunkrem. Til dette pudderet må man ha en spesiell børste/kost for at mineralene i pudderet skal løses ut og ettersom jeg bruker pudderet hver eneste dag hadde visst min kost nå fått nok. "Busta" begynte å falle av, og jeg tenkte "jøss, er den så slitt da". Og det skal være sikkert og visst at den var!! Skrekk og gru - når jeg nå kjøpte ny så jeg jo at min gamle (den til høyre på bildet - hvis du var i tvil) var mer enn bare LITT slitt! Den har til og med blitt ca 1 cm kortere i busta, og føltes stiv som bare det i forhold til den nye. Gleder meg til å teste den nye i morgen, silkemyk og fin kost - som koster noen kroner, men det er det verdt! :-)

Ingen kommentarer: