Totalt antall sidevisninger

Ligner på "hoarding" - men er det ikke!



Vi flyttet inn i splitter nytt BlockWatne hus for snart 2 år siden. I den forbindelse oppgraderte vi ganske mye i huset, men èn ting klarte vi ikke å tenke oss til: at vi kunne få BlockWatne til å legge parkett på gulvet i boden samt male veggene!! (Er det mulig! Så mye annet vi klarte å planlegge, så streifet ikke den tanken oss!!??) Så, nå er Mr M og hans veldig snille "Gulvleggerassistent" i full gang med å legge parkett og lister i boden! Hurra! :-) Veggene malte Mr M og jeg i helgen - etter å ha tømt boden og satt alt inn på ett av soverommene! (Ja jeg vet; det ser ut som huset til en "samler"  (http://en.wikipedia.org/wiki/Compulsive_hoardingmen tro meg: det er midlertidig!) Jeg har nemlig ikke støv på hjernen men rot på hjernen! Så, når gulv og lister er klare skal det først av alt ryddes i alle tingene (og sikkert kastes en del) for så å få alt pent og pyntlig inn i hyllene igjen! Gleder meg til å få det gjort!

Ingen kommentarer: