Totalt antall sidevisninger

Alt til sin tid



Alt til sin tid heter der jo, og nå er "endelig" høsten her! Jeg synes faktisk at høsten er en fin årstid for da kan man sitte inne med tente stearinlys samtidig som man kan høre at regnet trommer på rutene. Finnes jo ikke noe bedre! :-) Litt fyr på gasspeisen i tillegg og innekosen kan starte! :-) Hva er din favoritt årstid??

Ellers så hadde jeg sangoppdrag på Urskog Fort i helgen. Sang en sang fra "Spelet" som jeg var med i for 6 år siden. Gøy å være tilbake der oppe. Mange gode minner som dukket opp! Lurer på om de (dvs. kommunen) noen gang setter opp spelet igjen?? Noen som vet??

Og mens jeg nå enda sitter her og skriver; på torsdag skal jeg møte "gamle" kollegaer fra tiden i Stranden 3b på Aker Brygge. Jeg satt i resepsjonen for Storebrand Fondene der, og takket være Solveig møtes vi med jevne mellomrom på Rorbua på Aker Brygge. Gleder meg veldig selv om vi ikke ble så mange denne gangen.... :-)

1 kommentar:

Fotograf Solveig Grande sa...

.... og Solveig gleder seg til å se deg torsdag :)