Totalt antall sidevisninger

Essie neglelakk

Her kommer en produktanbefaling fra meg! Essie neglelakk.
Jeg bruker ALLTID neglelakk. Og da mener jeg  ALLTID! Av den grunn setter jeg stor pris på lakk som sitter lenge og av erfaring kan jeg si at produktene blir stadig bedre. Ett merke som har vært ganske "hot" en stund er Essie og jeg har nå også testet dette i noen uker og ja - den er veldig bra! Nå bruker jeg bare lyse/hvite farger, men jeg slipper faktisk unna med å legge ny lakk èn gang pr uke! Hurra, for det er jo ikke så gøy! Essie har i tillegg veeeeldig mange forskjellige farger, så løp og kjøp!



1 kommentar:

Anonym sa...

Enig med du, Kristin :-) Jeg prøvde selv Essie neglelagg for første gang, og den holdt faktisk veldig lenge. Også tok jeg på meg Dior uka etter...og den holdt i 1,5 dag før den flasset av!! Så nå skal jeg gå i butikken og kjøpe flere farger av Essie!!

Hilsen Cathrine T.