Totalt antall sidevisninger

Advent i Byggveien 2

Så er den tiden her igjen - advent. Dette er Mr M's favorittid på året, mens jeg koser meg mest med at han er så glad i denne desember måned. Men, jeg får litt "nåja" av alle ting som skal fram og at det blir fullt i alle kriker og kroker med stæsj og pynt. Men, som en positiv overraskelse kan jeg jo si at vi hadde langt mindre adventspynt enn hva jeg "fryktet" :-)

 Kjøkkenvinduene fikk nye lys julen 2011. På bordet står nyinkjøpt lys med tall på fra Nille.


Alle kalender gavene er på plass. Vel, bortsett fra den STORE pakken til Morten som han skal få på julaften - den fikk ikke plass i år, så stor er den :-)

 Dette er min del av julepynten: Englekoret. (Det blir noe større i julen)

 Lyskjegle og julestjerner er på plass i vinduene

Og sist, men absolutt ikke minst! Snømennene er på plass i trappa :-)

Ingen kommentarer: