Totalt antall sidevisninger

Modell for en dag




Rett før jul fikk jeg telefon fra firmaet Model Day Studio i Oslo. I utgangspunktet noe overraskende (!!) men når forklaring fulgte forstod jeg tegninga! Ei venninne av meg hadde vært der og tipset om meg! Takk for det frk Olsen :-)

Opplegget er som følger; du blir sminket og "stæsjet" på håret og så får du ca 45 minutter med fotograf i eget studio. De knipser MASSE bilder (totalt godt over 200 stk av meg og min venninne) og så sitter du ned etterpå for å velge de bildene du evt. vil kjøpe. Bildene koster ganske mye pr stykk, men du kan altså velge å gå derfra uten noen bilder i det hele tatt. Men, det viste seg å være veldig vanskelig å forlate lokalet tomhendt....
Ta en titt på hjemmesiden dere for "før og etter" bilder, samt priser: http://www.modeldaystudio.no/ 

Selv om det er litt dyrt er det jo en morsom greie dette her :-)

Og så må jeg jo legge ved bildene av meg/oss! :-)





Ingen kommentarer: