Totalt antall sidevisninger

Norsk helsevesen


I sommer så jeg omtrent ut som på bildet over. Ikke veldig vakket! Jeg hadde først en liten kul i øyelokket, og etter et svært så mislykket forsøk fra min lege å klemme på kulen ble resultatet omtrent som bildet. Fikk ikke en gang kjørt bil for jeg så ingenting på venstre øye.

Det varte og rakk og jeg ble ikke bedre, så jeg gikk til legen igjen. Denne gang med STRENG beskjed om at han ikke fikk røre øyet - noe han nok skjønte på måten jeg sa det på at han nok helst skulle la være..... Vel, resultatet ble at jeg skulle til en øyelege, og legen mente at det ville ta 2-3 uker før jeg fikk time.

I dag, 21. september fikk jeg innkalling, og timen var siste uken i november! Altså nesten 5 måneder etter at problemene var der. Er det mulig?? Jeg vet at jeg ikke har lov til å klage over lang behandlingstid for noe som kanskje er en bagatell sammenlignet med mye annet, men prinsippet er jo det samme. Skal vi håpe på at vår nye regjering kan gjøre noe med helsekøene her i landet??

Ingen kommentarer: