Totalt antall sidevisninger

Holdbar manicure


Jeg har i alle år brukt (relativt) mye tid på å legge neglelakk en gang eller to pr uke. Ikke det morsomste som finnes, men når en først har blitt vant til det må det liksom bare til. Det som er irriterende er når lakken ikke sitter mer enn i 3-4 dager,  men nå har jeg funnet en metode som gjør at resultatet ser helt supert ut og i tillegg er holdbarheten  upåklagelig!

Begynn med å fjerne all gammel lakk samt å skyve tilbake neglbånd. Deretter gjør det seg med en kjapp "puss" over hele neglen i tillegg til å file neglene i ønsket fasong. Så kommer det viktigste: BaseCoat/underlakk! Dette er noe jeg aldri har brukt, men så leste jeg på bloggen til Marna Haugen (http://komikerfrue.no/) at dropper du underlakk kan du like så godt droppe neglelakk i sin helhet! Jeg har valgt en basecoat fra Essie ettersom jeg også bruker Essie lakk. Så, etter et strøk av disse to kommer et strøk med verdens beste overlakk; Seche TopCoat! Den skal legges på fuktig neglelakk og bidrar til at lakken også tørker mye fortere. Disse tre lagene med lakk sitter som støpt i minst 7 dager, neglene blir sterkere og lakken skinner!

Alle disse produktene finnes på de fleste "skjønnhets"-sider på nettet til en ok pris! Løp og kjøp :-)

Ingen kommentarer: